Práci v kancelářích a jejich uspořádání čekají změny. Firmy začínají zvažovat, jak efektivně naložit se svými současnými prostory. Řeší, jestli je výhodnější zůstat a rekonstruovat stávající či se přesunout do nových. S nárůstem práce z domova a nevyužití plné kapacity kanceláří firmy také přemýšlí nad možností podnajmout část své plochy.
Na modelovém příkladu kanceláří o velikosti 1000 m2 jsme připravili odhad finanční a časové náročnosti pro každý scénář spolu s přehledem oblastí, které každá varianta pokrývá.
Pokud aktuálně řešíte toto téma, rádi s vámi probereme vaše možnosti. Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Přečtěte si více v naší příručce níže nebo si ji stáhněte zde STÁHNOUT
Kontaktujte nás

Lukáš Radouš
Head of Project Management & Building Consultancy
.png)
Simon Orr
Head of Tenant Representation - A&T Office

Filip Muška
Workplace & Change Management Leader

Jana Prokopcová
Head of Research