Každý, kdo má zkušenosti s řízením relokace sídla společnosti, ví, že zajistit hladké a dobře organizované stěhování může být opravdu náročné. A proto jsme tu pro vás. Poskytujeme komplexní služby řízení dodávky nábytku, kdy dohlížíme na všechny související procesy od jeho návrhu přes výběrové řízení až po jeho instalaci na místě.
V rámci služby Management stěhování pomáháme klientovi se všemi nezbytnými kroky před samotným fyzickým přesunem. Řídíme výběrové řízení na stěhovací společnost i na samotné fyzické stěhování na místě.
Služby v oblasti managementu stěhování a dodávky nábytku

Management stěhování
Přechod do vašich nových kanceláří musí být připraven perfektně a probíhat co nejplynuleji, aby vaši zaměstnanci pocítili co možná nejmenší dopady. Hladký přechod na nové pracoviště zajistíme plánem relokace, checklistem, instrukcemi i informováním zaměstnanců o celém procesu. Efektivní procesy, snižování nákladů a spokojenost zaměstnanců jsou naší prioritou během celé relokace vaší kanceláře.
Nabízíme komplexní služby řízení stěhování související buď s úplnou relokací kanceláře na novou adresu nebo přesuny ve stávající lokalitě v rámci jednotlivých fází projektu:
- Podpora při sestavování seznamu položek, které mají být přesunuty
- Příprava zadání a organizace výběrového řízení
- Snížení nákladů na stěhování prostřednictvím výběrového řízení na stěhovací společnost
- Podpora při uzavírání smluv se stěhovací společností
- Vypracování podrobného plánu relokace v souladu s termíny projektu
- Koordinace a dohled nad fyzickým stěhováním
Kontakt: Tomáš Soukup – Associate Director - Office, Building Consultancy
[email protected] | +420 774 470 347

Management dodávky nábytku
Vybavení prostor kancelářským nábytkem je důležitým faktorem při vyvolaní dobrého prvního dojmu jak u klientů tak i u zaměstnanců, a proto si vyžaduje odborný dohled.
Je důležité si uvědomit, že výrobci a prodejci nábytku i vybavení nemohou být nezávislými nábytkovými poradci. Pouze poradce, který není svázán s produktem je schopen se v tomto procesu správně orientovat jako důvěryhodný rádce.
V rámci komplexního řízení dodávky nábytku připravíme zadání výběrového řízení, analyzujeme nabídky a vypracováváme souhrn cen. Poté s klientem a architekty nábytek vyvzorkujeme, vysvětlíme cenové nabídky a poskytneme mu čas, aby si určil, co je pro něj důležité. Jakmile má klient jasnou představu o nákladech, hodnocení produktů se stane jasným a může učinit informované a vědomé rozhodnutí.
Kontakt: Tomáš Soukup – Associate Director - Office, Building Consultancy[email protected]| +420 774 470 347
Kontaktujte nás

Kontaktujte nás