Změny v zákaznickém chování během pandemie a s tím rostoucí podíl e-commerce na maloobchodních tržbách jasně ukazují na potřebu zavádět v rámci obchodních center nové služby a inovace. Naše data ukazují, že 41 % zákazníků se v uplynulé době naučilo nějaký sortiment nakupovat online a do obchodů chodí méně často, ale utratí více peněz. To pro vlastníky obchodních center znamená nutnost přistoupit ke změnám ve svých strategiích a konceptech, aby udrželi svou konkurenceschopnost a motivovali své zákazníky k pravidelným návštěvám.

Marketing vnímáme jako jednu z cest, která může pozitivně ovlivnit klíčové ukazatele výkonnosti (KPIs) obchodních center, navyšovat jejich tržní hodnotu a současně budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky. Proto vlastníkům jako nadstavbu k činnostem správy obchodních center nabízíme také ryze marketingové službou, která jim umí pomoci jak komplexně, tak i v rámci dílčích služeb: od auditu zákaznické spokojenosti přes nastavení marketingové strategie až po proces rebrandingu či repositioningu.

Řešíte repositioning, rebranding či modernizaci OC? Rádi vám poradíme tu nejlepší strategii.

S čím umíme pomoci?

Díky našemu globálnímu působení, zkušenostem se správou více než 100 nákupních center a retail parků v Evropě, vlastním moderním nástrojům a technologiím umíme klientům nabídnout funkční a ověřené přístupy.

Marketing audit

Marketing audit

Zjistit více
Příprava strategie daného centra

Příprava strategie daného centra

Zjistit více
Rebranding & Repositioning centra

Rebranding & Repositioning centra

Zjistit více
Marketing consulting

Marketing consulting

Zjistit více

Případové studie