Základní informace
Oddělení: A&T Retail, Správa nemovitostí, Projektový management & Building Consultancy, Retail marketing
Celková plocha: 125 000 m2
Zapojení od: 1/2017
Vlastník: CBRE Investment Management
Celková plocha: 125 000 m2
Zapojení od: 1/2017
Vlastník: CBRE Investment Management
Hlavní cíl
Na začátku našeho zapojení do fungování centra bylo okamžitě potřeba zlepšit řízení i celkový leasingový přístup v centru. Naším cílem bylo dosáhnout vyváženého rozložení návštěvnosti po celém centru a tím zlepšit celkovou výkonnost v co nejkratším časovém horizontu, aby bylo obchodní centrum ještě atraktivnější pro nové potenciální nájemce. Cílem nebylo zaměřit se pouze na módu, ale také poskytnout mnohem vyšší a kvalitnější nabídku jídla a posílit volnočasový prvek celého centra.
Výzvy
Hlavním úkolem bylo přinést komplexnější řešení poklesu návštěvnosti a celkového výkonu v kombinaci s pomalu se snižující tržní image centra v důsledku odchodu hrstky renomovaných značek. V roce 2017 vrcholila platnost 56 nájemních smluv, kterým jsme museli čelit a řešit je s nejvyšší prioritou. Bylo nutné okamžitě připravit novou strategii pronájmu a repositioning centra, stabilizovat stávající nájemce a provést nezbytné přípravy na fázi refurbishmentu.
Výsledek
Byla vytvořena nová strategie pronájmu a repositioningu, která zahrnovala zásadní přestavbu celého centra ve spolupráci s architekty. Abychom dosáhli skutečně vyváženého rozložení návštěvnosti po celém centru, navrhli jsme nový vchod do galerie módy a ten nadbytečný jsme uzavřeli. Kompletně jsme předělali prostor kolem rezidenčního vchodu a také ten, který vede ke starému foodcourtu.
40 nových nájemců
za prvních 18 měsíců
110 nájemních smluv
uzavřených v prvních 18 měsících
19 000 m2
redesignovaných ploch