Základní informace
Oddělení: A&T Retail, Správa nemovitostí, Projektový management & Building Consultancy, Retail marketing
Celková plocha: 27 500 m2
Zapojení od: 1/2021
Vlastník: Bluehouse Capital
Celková plocha: 27 500 m2
Zapojení od: 1/2021
Vlastník: Bluehouse Capital
Hlavní cíl
Naším hlavním cílem bylo posunout přístup k marketingu a celkovou komunikaci centra do moderní podoby. Pandemie koronaviru urychlila dynamiku proměny zákaznického chování a bylo nutné se zamyslet nad potřebou zavádění nových služeb a inovací. Hlavním pomocníkem se nám v tomto směru stal efektivní marketing a orientace na budování zákaznického zážitku.
Výzvy
Digitální transformace obchodních center je nevyhnutelná. Důležité je nepromarnit příležitost. Klíčovým faktorem je unikátní zákaznický zážitek, který odlišuje retail od e-commerce a dává zákazníkovi důvod nakoupit v kamenném obchodě namísto e-shopu. Je proto nutné věnovat mu větší pozornost a využívat možnosti, které moderní doba nabízí: ať už se jedná třeba o mobilní aplikace, IoT prvky nebo multimediální nosiče.
Výsledek - Novoapka
Revoluční aplikace na principu věrnostního programu pracuje s inteligentní technologií skenování účtenek.
Zákazník naskenuje účtenky obchodů konkrétního obchodního centra a dle výše nákupu dostává automaticky body na svůj účet.
Za tyto body si může „nakupovat“ produkty, které jsou v nabídce aplikace jako jsou např. poukazy na nákupy či konkrétní produkty. Kromě věrnostní funkce aplikace rovněž poskytuje kompletní informace o obchodním centru, jednotlivých obchodech, akcích, novinkách, poskytovaných službách atd. V České republice jsme se podíleli na vývoji této aplikace s externím partnerem a spustili ji jako první na OC Novo Plaza. Zároveň máme v rámci ČR na tuto aplikaci jako CBRE exkluzivitu a je tedy dostupná pouze našim klientům.
"„Z pohledu marketingové strategie lze jako zásadní hodnotit nově vyvinutou mobilní aplikaci pracující s inteligentní technologií skenování účtenek, jejíž řešení vzniklo ve spolupráci s externí vývojářskou firmou. Aplikace poskytuje také kompletní informace o obchodním centru, jednotlivých obchodech a službách, plánovaných akcích a dalších novinkách. Tato aplikace umožňuje nejen pochopit nákupní chování zákazníků, ale také na základě personalizované nabídky a odměn budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky. Novo Plaza je první centrum v tuzemsku, které takový systém zavedlo, nicméně je snadno přenosné i na ostatní. Aplikaci přizpůsobenou na míru můžeme nabídnout všem našim spolupracujícím centrům,“"