redirect pin user minus plus fax mobile-phone office-phone data envelope globe outlook retail close line-arrow-down solid-triangle-down facebook globe2 google hamburger line-arrow-left solid-triangle-left linkedin wechat play-btn line-arrow-right arrow-right solid-triangle-right search twitter line-arrow-up solid-triangle-up calendar globe-americas globe-apac globe-emea external-link music picture paper pictures play gallery download rss-feed vcard account-loading collection external-link2 internal-link share-link icon-close2

OC Novo Plaza | Case study

Základní informace

Oddělení: A&T Retail, Správa nemovitostí, Projektový management & Building Consultancy, Retail marketing

Celková plocha: 27 500 m2

Zapojení od: 1/2021

Vlastník: Bluehouse Capital

Hlavní cíl


Naším hlavním cílem bylo posunout přístup k marketingu a celkovou komunikaci centra do moderní podoby. Pandemie koronaviru urychlila dynamiku proměny zákaznického chování a bylo nutné se zamyslet nad potřebou zavádění nových služeb a inovací. Hlavním pomocníkem se nám v tomto směru stal efektivní marketing a orientace na budování zákaznického zážitku.

Výzvy


Digitální transformace obchodních center je nevyhnutelná. Důležité je nepromarnit příležitost. Klíčovým faktorem je unikátní zákaznický zážitek, který odlišuje retail od e-commerce a dává zákazníkovi důvod nakoupit v kamenném obchodě namísto e-shopu. Je proto nutné věnovat mu větší pozornost a využívat možnosti, které moderní doba nabízí: ať už se jedná třeba o mobilní aplikace, IoT prvky nebo multimediální nosiče. 

Výsledek - Novoapka

 

Revoluční aplikace na principu věrnostního programu pracuje s inteligentní technologií skenování účtenek.

Zákazník naskenuje účtenky obchodů konkrétního obchodního centra a dle výše nákupu dostává automaticky body na svůj účet.

 

Za tyto body si můženakupovatprodukty, které jsou v nabídce aplikace jako jsou např. poukazy na nákupy či konkrétní produkty. Kromě věrnostní funkce aplikace rovněž poskytuje kompletní informace o obchodním centru, jednotlivých obchodech, akcích, novinkách, poskytovaných službách atd. V České republice jsme se podíleli na vývoji této aplikace s  externím partnerem a spustili ji jako první na OC Novo Plaza. Zároveň máme v rámci ČR na tuto aplikaci jako CBRE exkluzivitu a je tedy dostupná pouze našim klientům.


"„Z pohledu marketingové strategie lze jako zásadní hodnotit nově vyvinutou mobilní aplikaci pracující s inteligentní technologií skenování účtenek, jejíž řešení vzniklo ve spolupráci s externí vývojářskou firmou. Aplikace poskytuje také kompletní informace o obchodním centru, jednotlivých obchodech a službách, plánovaných akcích a dalších novinkách. Tato aplikace umožňuje nejen pochopit nákupní chování zákazníků, ale také na základě personalizované nabídky a odměn budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky. Novo Plaza je první centrum v tuzemsku, které takový systém zavedlo, nicméně je snadno přenosné i na ostatní. Aplikaci přizpůsobenou na míru můžeme nabídnout všem našim spolupracujícím centrům,“"
Pavel Urban, zástupce vedoucího správy obchodních center v CBRE

Kontaktujte nás

Micek_Tomas2_160x213
Tomáš Míček
Head of Retail Sector | Head of Property Management Retail
+420 606 622 798
Pavel-Urban-160x213
Pavel Urban
Head of Marketing - Retail | Deputy Head of Property Management, Retail
+420 725 721 441