Poskytujeme komplexní škálu služeb pokrývající celý životní cyklus projektu. Sdílením našich rozsáhlých zkušeností a znalostí při práci pro globální i místní klienty zajistíme, že Vám vždy pomůžeme učinit správná rozhodnutí vedoucí k nejlepším řešením bez ohledu na to, zda světová ekonomická křivka směřuje nahoru nebo dolů.
Rozsah našich služeb začíná stanovením vašich počátečních potřeb. Poté vás provedeme strategií pracovního prostředí, návrhem architektonického konceptu a realizací projektu, až k finálnímu předání projektu. Životní cyklus fit-outu nebo budovy se uzavírá uvedením pronajímaných prostor do původního stavu, nebo poskytnutím pomoci vlastníkovi s prodejem budovy.
Ať jste zodpovědní za globální společnost nebo lokální firmu, ať je vaším cílem přemístění vaší kanceláře nebo maximalizace hodnoty vašeho majetku, vždy se soustředíme na efektivní procesy, snižování nákladů a spokojenost klienta. Naši kvalifikovaní projektoví manažeři zajistí, že vaše náklady, načasování a kvalita stanovená na začátku projektu budou splněny s jeho dokončením.
Služby v oblasti kanceláří

Fit-out pro nájemce
Přestěhování nebo renovace vaší kanceláře může být mnohem obtížnějším úkolem, než se může zdát. Zejména proto, že je to něco, co nájemci dělají jen zřídka a celý proces zahrnuje velké množství aktivit nutných k dokončení projektu. V praxi je to jedinečná příležitost přizpůsobit pracoviště fungování firmy, přilákat a udržet zaměstnance i zlepšit komunikaci hodnot firmy zaměstnancům a klientům.
Spolupracujeme s globálními korporacemi i místními firmami, které mají různé požadavky, zásady a myšlení. Jedním z počátečních klíčových úkolů projektového manažera je plně těmto aspektům porozumět, aby si s klientem správně stanovili vzájemná očekávání. Vždy se snažíme najít způsoby, jak minimalizovat nepříjemnosti a využít příležitosti k růstu a novým způsobům práce. Když potřebujete přestěhovat nebo zrekonstruovat své kanceláře, zajistíme, aby váš pracovní prostor splňoval potřeby vašich lidí a vašeho podnikání a aby byl náležitě vybaven pro budoucnost.
Zaměřujeme se také na nejlepší komerční výsledky. Máme výjimečné projektové týmy, vybírané pro každý projekt, kombinující dovednosti konzultantů orientovaných na trh s technickou odborností.
Pomůžeme vám stanovit klíčové požadavky a očekávání, zvládnout všechny procesy projektu, výběrová řízení a provádění stavebních prací. Zajistíme také koordinaci objednání a dodávek všech speciálních prvků, jako jsou IT, audiovizuální, bezpečnostní, nábytkové a stěhovací služby.
Kontakt: Tomáš Soukup – Associate Director - Office, Building Consultancy[email protected] | +420 774 470 347

Rekonstrukce & Kapitálové investice pro pronajímatele
Pro pronajímatele máme širokou nabídku služeb - můžeme vám pomoci s technickými aspekty pro každou fázi životního cyklu vaší budovy - od nákupu s pomocí našeho technického due diligence a studie proveditelnosti pro potenciální budoucí rekonstrukci nebo development, až po plánování a správu každé investice (CAPEX - kapitálové výdaje) do budovy - od modernizace garáže a přepracování společných prostor až po výměnu střechy. Klientům také poskytujeme podporu při vyjednávání o pronájmu jako i řízení fit-outu za stranu pronajímatele s ohledem na čas a rozpočet dohodnutý mezi pronajímatelem a budoucím nájemníkem.
Dlouhodobě spolupracujeme s týmy správy nemovitostí, abychom mohli lépe naplánovat investice do vaší budovy, a tím jsme motivování vám doručit to, co jsme s vámi naplánovali. Naši odborníci dohlížejí na obtížné projekty, jako modernizace větrání a chlazení, modernizace systémů požární bezpečnosti nebo vestavba vysoce kvalitních designových prostor, jako jsou recepce atd.
Pokud plánujete kompletní rekonstrukci, poradíme vám, projekt za vás odřídíme a dodáme atraktivní moderní budovu, která vám bude vyhovovat vašim potřebám.
Kontakt: Tomáš Soukup – Associate Director - Office, Building Consultancy[email protected] | +420 774 470 347

Architektura & Interiérový design
Architektonický návrh může vypadat stylově, ale zároveň by také měl být funkční, odrážet skutečnou kulturu a atmosféru vaší společnosti, a v neposlední řadě dávat smysl z finančního hlediska.
Naši architekti a designéři úzce spolupracují s projektovými manažery, cost manažery a technickými specialisty, aby zajistili, že návrhy budou nejen atraktivní, praktické a funkční, ale také ideální pro stanovený rozpočet a časový harmonogram. Naším cílem je vytvářet krásné a funkční návrhy optimálního pracovního prostředí se zaměřením na firemní hodnoty a identitu vaší společnosti.
[email protected] | +420 774 466 855
Kontakt: Aneta Coufalová – Design Team Leader
[email protected] | +420 774 470 077

Stavba na klíč
Kromě tradičního projektového managementu pro fit-outy kanceláří poskytujeme klientům také komplexní službu Stavba na klíč, kde působíme jako jediný kontaktní bod a přebíráme plnou odpovědnost. Jsme jediným partnerem pro všechny fáze projektu od přípravy plánu dispozice, přes návrh celého projektu až po jeho realizaci.
Vidíme na trhu, že tento trend je mezi našimi klienty stále populárnější, protože chtějí mít pouze jednoho partnera a jedinou smlouvu na všechny služby. Navrhneme a postavíme vaši novou kancelář, která pomůže vašim zaměstnancům i vám rozvíjet vaše podnikání.
Kontakt: Tomáš Soukup – Associate Director - Office, Building Consultancy[email protected] | +420 774 470 347

Strategie pracovního prostředí & Vedení změn
Díky našim výjimečným znalostem a schopnosti propojovat souvislosti (lidi, místa a technologie), pomáháme našim klientům zrychlit jejich rozhodování. S klienty identifikujeme příležitosti ke snížení a přerozdělení nákladů, najdeme efektivnější způsob řízení jejich zdrojů a zlepšíme zapojení zaměstnanců.
Vašich týmů se zeptáme na ty správné otázky a identifikujeme strategické cíle, které zohledníme v tvorbě moderního zdravého pracovního prostředí. Zapojíme vaše zaměstnance do interaktivních workshopů a změříme nakolik je využívána kapacita vašich kanceláří. Zároveň vás provedeme prostory našich klientů, abyste viděli současné kancelářské trendy a snáze si ujasnili cestu, kterou společně zvolíme.
Špatně komunikované změny mohou vyvolat nevoli. Proto je nezbytné, abyste ke svým zaměstnancům byli otevřeni ohledně svých ambicí a nápadů, než své plány začnete realizovat. Náš specialista vám v tomto bude nápomocen a může fungovat jako prostředník mezi vaší organizací a zaměstnanci. Rádi pro vás také připravíme komunikační plán včetně implementace a rozvoje komunikačních opatření.
Vedení změn v oblasti pracovního prostředí je proces s jasně danými pravidly. Začíná myšlenkami a nápady a končí změnou vašeho kancelářského prostředí v nový koncept. Naše zkušenosti v kombinaci se znalostí vaší společnosti povedou k hladké a úspěšné implementaci nové strategie pracovního prostředí. Náš přístup zaručuje, že si uděláme jasnou představu o potřebách a požadavcích celé vaší společnosti. S vašimi zaměstnanci se totiž potkáme osobně při workshopech v menších nebo větších skupinách, budeme realizovat on-line průzkum a připravíme průvodce po pracovišti.
Kontakt: Filip Muška – Workplace & Change Management Leader[email protected] | +420 731 479 203

Přestehování kanceláří
Everyone who has an experience with the management of relocation of the company knows that to secure smooth and well organized move can be really challenging.
We are capable to deliver a comprehensive furniture management service while overseeing associated processes from furniture design through tendering process until its installation on site. Within move management service we help the client with all necessary steps ahead of physical move. We drive tender for moving company and then physical move on site
Contact: Tomáš Soukup – Associate Director - Office, Building Consultancy
[email protected] | +420 774 470 347
Kontaktujte nás




Kontaktujte nás