Zůstat v současných prostorech nebo se přestěhovat do nových kanceláří? Takovou otázku jsme si položili na počátku roku 2020. Díky naší důkladné analýze zvítězila varianta zůstat a rekonstruovat stávající prostory, aby odrážely současné trendy v oblasti pracovního prostředí. Se zavedením hybridního modelu práce mohou zaměstnanci CBRE nově využívat tzv. knihovnu – místo pro soustředěnou práci a coworking, který je ideální pro potkávání se s kolegy.
Podívejte se, jak tato proměna dopadla.
Strategie pracovního prostředí začíná důkladnou analýzou
V rámci projektu přestavby kanceláří jsme si sami na sobě vyzkoušeli komplexní služby, které jinak poskytujeme našim klientům. Od vyjednávání o nájemních podmínkách, přes strategii pracovního prostředí, až po dohled nad stavebními činnostmi. Filip Muška, vedoucí týmu Strategie pracovního prostředí, ve videu níže hovoří o tom, co předcházelo realizaci nových kanceláří, jaké požadavky měli sami zaměstnanci, a k čemu jeho tým dospěl.
Udržitelnost jako jeden z cílů přestavby
Udržitelnost byla v celém projektu zásadní. Protože víme, že výstavba a provoz nemovitostí přispívají přibližně ke 40 % celosvětových emisím skleníkových plynů, nemohli jsme tuto otázku přehlédnout. Naše služby vycházejí z konceptu ESG, tedy sociálně a ekologicky odpovědného řízení firem. V rámci naší přestavby jsme se soustředili na tyto tři kategorie:
Energie a světlo
Úsporné LED osvětlení
Redukce emisí díky většímu podílu práce z domova
Vzduch a prostředí
Měření kvality vzduchu s větší možností regulace
Použití produktů od lokálních dodavatelů a udržitelných materiálů
Pohodlí v kanceláři
Filtry modrého světla
Variabilita pracovního prostředí
Průběh přestavby
Podívejte se na průběh samotné přestavby – od holých zdí až po designové prostory, které ocení každý zaměstnanec.
Kdo se podílel na tomto projektu



.png)